Thursday, January 6, 2011

sedikit masam masam maness tentang SAYA .


Nama penuh aku , Nurul Farhanim Bt. Sazali. Aku dilahirkan pde 20 January 1992 . di Hospital Besar Tengku Ampuan Rahimah, Klang . aku dilahirkan tepat jam 12.45 tghri . hehehhe .. mgkin sebab ni kowd aku agak ''hitam'' siket .. hahahhaah ;D .. 
Erti nama aku , CAHAYA KEGIRANGAN ... Mama aku yang bg name ni taw .. aku anak pertame dari 6 orang adek bradik .. hehee :) sekarang , umo aku dah 19 tahun .. hee ;D .
aku mendapat pendidikan yang palingg awal , di TASKI ABIM AL-FIRDAUS . ehehhe ,. pegi skula jalan kaki doee .. sbb , dekat gilerr dgn uma aku .., hahaha :)
aku skolah rendah di , SEK JALAN KEBUN , klang .. smpai lah drjah 5 auw ... msok drjah 6 , aku skolah at , SEK CONVENT , Alor Star ..disebabkan aku nk amek UPSR kann ? mama aku pos aku kat sne .. hehehe .. aku dpt 4A 1C ,, HAHAHA ;D ... terok terokk .. 

form 1 , aku dpt tawaran ke MAKTAB MAHMUD , sekolah asrama penuh yg dkat Kedah .. tapi , disbbkan masalh keluarge , aku terpkse  tolak twaran tu ;( .. aku pun bersekolah di SMK JALAN KEBUN , klang . form 2 , di SMK SHAHBANDARAYA , kmpung jawa.. 
form 4 di SMK JALAN KEBUN balik ... hahha.. x taw la knp asyik nk tukar sekolah aje .. mama aku ckp , aku gedik .. hahha .. yerla , mmbe sume dh xde .. diorg dpt teknik .. aku lak , xmo lah skolah stu .. ehehe .. dh la jauh ... stgh jam baru smpai uma .. penat taw ;( kesiann kat aku kann .. ?? 

Hobi aku byk .. bace novel , lepak , karaoke , .tapi , bnde yang paling aku suke , lepak tepi pantai .. huhuhuuu .. Best giler lahh kann dpt mandi pantai.... 
Cita-cita aku lak , aku nk jadi pensyarah dlm bidang HOSPITALITY INDUSTRI .. hehhe .. aku amek jurusan HOTEL AND CATERING . di CYBERNETICS INTERNATIONAL COLLEGE OF TECHNOLOGY , di cheras ..

kawan kawan :)
dari sekolah tadika smpai lah sekarang , terlalu ramai kwn sbnarnyer .. yelah , dgn mulut aku yg macam burung unta tercekik gule-gule hacks niyh .. kirenye aku niyh , peramah la kann ? hahhahaha ;D ...

okay , jom kenali diri aku .
  • aku kuat nanges .
  • aku kuat makan .
  • aku suke berkawan .
  • aku cepat jatuh cinta .
  • aku seorng yang mudah memaafkan :)
  • aku garang , tapi .... dkt luaran je .. HAHAH ;D
  • aku ego , degil , keras kepale , keras hati , keras gigi .. hahaha :)
  • aku suke memasak !! I LOVE FOOD
  • aku tak suke kene marah .
  • aku benci lipas ;(
  • aku x suke coklet .
  • aku suke bercinta .
  • aku suke main rondess :)
  • aku teringin nak seorang kakak atau abg ..
  • aku suke buad kek .
  • aku benci cerite ganas , perang ,. wekk ;(
  • aku suke cerita komedi romantik .
  • aku tak suke rambut panjang .
  • aku tak suke org kerek dgn aku ..
  • aku mkn biskut marie cicah dgn air teh ..
  • aku suke baby ..  I LOVE KIDS .
  • ___________ itu sajee ___________ :D


 LELAKI 
  • aku nak seorang lelaki yang baik ..
  • aku nak seorg lelaki yg dpt trime aku seadanya ..
  • aku suke lelaki yang simple ..
  • aku tak suke lelaki merokok .
  • aku benci lelaki yang suke amek kesempatan .
  • aku suke kan lelaki yang caring .


** tapi , walau sesiape pun jodoh aku , aku harap dye dpt trime diri aku seadanya .. sebab , aku bukan lah sempurna..
aku cuma harapkan seorang lelaki yg boleh jage aku ..trime baik dan buruk diri aku .. trime family aku ..
dan . . tak kan tggalkan aku tanpa pesan .. dan biarkn aku menangis... 




P/S ; buat teman teman aku ,

percayelah .. walau diri ini pernah mnyakiti hatimu .. dan pernah melukakan hatimu ... sekelumit pun tidak terlintas mahu melakuknnya..aku cuma seorang insan yang serba kekurangan .. maafkan aku sahabat ...



  • sesiapa yg pernah mngenali diri ini , aku mohon .. mudah mudahan kehadiranku di dunia ini mnjadi memori terindah dlm hidup kalian .. kerna , bagi ku , kehadiran kalian amat bermakna .. walau tempoh perkenalan kita cuma sebentar ....

with full of love ♥ ...


nurul farhanim sazali .
20 january 1992 .





2 comments: