Thursday, January 6, 2011

Sedikit cerita tentang saya :)




assalammualaikum ..

haha :)
saje nk luah perasaan sikett :)

weyh , aku da 19 doe taun niyh .. siyes ,. cam da tue gilee je . 
YA ALLAH .. steady bf pon ta dee lagi . HAHA ;D
ermm .. tahun lepas , 2010 ., palingg banyak kenangan yg mmg aku takkan lupe . siyes lahh kann . mmg pahit sgt, kalah ubat selsema yg tablet tu  ,. HAHAHA
 tapi , yg maness mcm gula melake pon byk ,. hehe 

**tapi , aku dahh JANJI . 
tahun niyh aku mesti brubahh :)
hee 

CHECKLIST akuu :))

  • mao kuruss !! hahah.. azam niyh aku uat selepas aku maen game baju pengntin .. hahahah .. teringin doe nk pki baju lawa++cantekcantekk .. hahahahah ;D
  • mao SOLAT 5 waktu sehari semalam :) ..insyaALLAH la yee .. aku harap sgt yang niyh aku dpt uat .. yerlaa .. dah tue kann ? asyik tuang jee .. malu kowd .. hee :) lagisatu , aku nk seorg lelaki yang beriman .. then , aku pon kne beriman laa kann ? SEBAB :: LELAKI YANG BAIK HANYA UNTUK WANITA YANG BAIK SAHAJE KANN ?
  • jadi anak solehah :) hee .. jadi anak yg terBAEKK buad mama dan abah . walaupun abah dan mama dah divorce . tapi , kaklong tak salahkan mama dan abah . kaklong tahu , mesti ade hikmah dari ALLAH . yang penting , kaklong sayang mama dan abah sangatsangat . . !! adik-adik ,.. :: udin , yana , amin , fatin dann ADEKK ! HEE :) cmner la ea if kite da besarr ? waahh ;D mestii best kann ?
  • belajar betulbetul ?! hahaha .. STUDY lahh kann ? ermm .. akan berJAYA . hahah .. > dip . hotel and katering !
  • jadi KAWAN yang BAEK ? hahaha .. yang niyh ... mestilahh kan ? but aku hope , kawan kawan aku pon suke la kawan dgn aku kann ? 

KAWAN KAWAN :)
AKU SAYANG KORANG GILA GILAA :)





No comments:

Post a Comment