Wednesday, February 2, 2011

maafkan aku :(

Bukan aku pinta semua ini berlaku ...kalau aku tahu perkara ini akan terjadi...aku takkan sekali pun ambil risiko niyh...aku mmg teruk.. aku bukan seorg pmpn yang baek...aku memang suke sakitkan hati org lain..sejujurnya, aku masih belum dapat membuka pintu hati aku untuk sesiapa pun.. aku pernah dikecewa..
pernah disakiti..bukan sekali , tapi berkali-kali... tapi , percayalah ... aku x pernah membenci kaum Adam .. cuma, hati ini belum berjumpa dgn insan yang benar-benar bisa membuat aku berubah ... maafkan aku , insan-insan yang pernah aku sakiti...aku sedar akan kesilapan diri ini... ampunkan aku,,, maafkan aku....
aku hanya mampu berdoa kalian memafkan aku... andai jodoh kita suatu hari nanti , insyaALLAH ... akn bersatu juga,..


salah diri ini kerna terlalu mnyayangi cinta pertama... kecewa . pedih hati ku rasa... knp perlu mnyayangi insan yg sudah membenci kita ? ....
ya ALLAH , kau buka kan lah pintu hati ini buat insan lain... aku hanya berharap kepadamu ya ALLAH .. hanya ENGKAU maha mengetahui...


awk , sy mntak maaf .. berhari-hari sy fkirkan semua ini... mungkin , kita mmg tiada jodoh.. perit bg sy untuk luahkan hakikat ini... tapi percyalah.... semua ini, bukan kehendak sy.. sy dh cuba untuk mnyayangi awk... memahami awk... tapi , mgkin bukan jodoh kita....
awk terlalu baik buat saya..awk , crilah insan lain yang dpt trime awk dan menyayangi awk seadanya... bukan mcm sy.. 


buat si dia , saya harap , kita masih boleh berkawan... jgn pernah ade bnci di hati awk untuk sy ....saya ttp akan mengingati memori kita bersama... walau hnya sebentar , tapi... manisnya akan ttp sy kenang..


salam sayang ,
nurul farhanim bt sazali.

No comments:

Post a Comment